Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez
KLIMEK-TFP Sp. z o.o. S.K.A.
dla wyznaczonych przez partnerów biznesowych reprezentantów, przedstawicieli, pełnomocników, osób kontaktowych lub osób współpracujących, klientów i kontrahentów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako: RODO, informujemy, że :
I. Administrator
Administratorem Państwa danych osobowych jest Klimek-TFP Sp. z o.o. S.K.A. mieszcząca się w 42-202 Częstochowa ul. Srebrna 49a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS: 0000709166.
II. Kontakt z Administratorem
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się telefonicznie pod nr 34 3669521, poprzez e-mail klimek@klimek.pl lub przekazując korespondencję tradycyjną na adres siedziby Administratora, podany w pkt I.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu:
1. Organizowania i utrzymania relacji biznesowych, procesu oceny klienta lub kontrahenta, przygotowania i przedstawienia oferty handlowej, podjęcia działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy;
2. Realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy zawartej z podmiotem, który wskazał osobę fizyczną uprawnioną do reprezentowania tego podmiotu, do kontaktów lub współpracy, w tym prowadzenia niezbędnej dokumentacji i korespondencji;
3. Prowadzenia działalności operacyjnej Spółki, w tym statystyki i raportowania, zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania oraz udokumentowania faktów;
4. Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
5. Wypełnienia obowiązków, związanych z przechowywaniem umowy i dokumentacji dla realizowanej współpracy, w tym wypełnienia obowiązków wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa (np.cywilnego, podatkowego).
6. Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. (b) RODO, czyli przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO czyli wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, który wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności cywilnego, podatkowego, ustawy o rachunkowości jak również przepisów o archiwizacji.
IV. Kategorie i źródło pochodzenia danych
Przetwarzamy Państwa dane osobowe, obejmujące m.in. imię i nazwisko, stanowisko lub funkcję, służbowe dane kontaktowe, tj. numer telefonu, adres e-mail, w zakresie niezbędnym dla utrzymania współpracy lub zapewnienia prawidłowej realizacji umowy. W uzasadnionych przypadkach możemy przetwarzać dodatkowe dane, takie jak np. numer PESEL, serię i numer dowodu osobistego, adres korespondencyjny, adres zamieszkania. Państwa dane osobowe zostały pozyskane bezpośrednio od podmiotu, z którym Administrator nawiązał współpracę lub od innych osób działających w imieniu lub na rzecz tego podmiotu, w tym również ze źródeł publicznych (rejestry publiczne np. KRS, strony internetowe podmiotów, itp.).
V. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane w związku z celami ich przetwarzania, podanymi w pkt III, w tym przez okres, w którym przepisy prawa nakazują Spółce przechowywanie danych w związku z ustaleniem, dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami (zgodnie z art. 118 Kodeksu cywilnego), a także przez czas określony dla poszczególnych kategorii archiwalnych, którymi jest oznaczona poszczególna dokumentacja archiwalna zgromadzona u Administratora.
VI. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane dostawcom usług, z których korzystamy w ramach swojej działalności lub do podmiotów określonych w przepisach prawa,. w zakresie niezbędnym do wykonywania umów zawieranych przez Administratora.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO, w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
· dostępu do swoich danych osobowych;
· sprostowania swoich danych osobowych;
· usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
· wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z ze szczególną sytuacją osobistą,
· przenoszenia danych osobowych,
W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VIII. Profilowanie danych
Państwa dane nie będą profilowane.